Cume Sceglite u Vostru Tappettu di Yoga?

Ci hè quattru tippi di stuoie di yoga in u mercatu internaziunale: tappetta di gomma (gomma naturale), tappetta di lino (lino naturale + gomma naturale), TPE (materiale di prutezzione ambientale speciale), PVC (materiale di scuma di PVC).

Ci sò stati tappetti relativamente bassi cum'è NBR (Ding Qing è Cheng Rubber) è EVA, ma perchè u materiale ùn hè micca adattatu per u yoga, hè più adattatu per a riabilitazione è adupratu in casa per l'anziani.

Sicondu l'indagine, u 63% di i pratichi di yoga anu signalatu chì u "materiale" hè a so primura cunsiderazione in a scelta di un tappettu.

U gomma naturale hà e caratteristiche di antiscivolo è pro-pelle. hà un vantaghju unicu per a pratica yoga. hè spessu a prima scelta per i praticanti di yoga anziani (praticanti per più di 3 anni).

U TPE, chì hè fattu di materiali eculogichi speciali, ùn hè micca populari cum'è a gomma naturale, ma u 72% di i maestri di yoga sò disposti à cunsigliallu à i principianti, è u so eccellente antiscivolo è u so pesu pocu paragunatu à i tappetti di gomma anu ancu vintu un gran numeru di fan.

U PVC hè fattu di schiuma, chì hè relativamente soffice è hà un sensu visuale di sicurezza per a maiò parte di i principianti, ma ùn hà un vantaghju in termini di antiscivolo è di affinità di a pelle.

U spessore di u tappettu hè cunsideratu cum'è un attributu necessariu per sceglie un tappettu di yoga da u 59% di i dilettanti di yoga. secondu i risultati di l'indagine, e statistiche sò quelle:

Spessore cunsigliatu per a pratica prufessiunale di yoga: 1.5mm-6mm.

1. Spessore cunsigliatu per a pratica elementaria di yoga: 6mm.

2. Spessore raccomandatu per a pratica di Yoga Intermediu: 4mm-6mm.

3. Spessore raccomandatu per a pratica avanzata di yoga: 1.5mm-4mm.

A scelta di stuoie di yoga hè troppu spessa, faciule da praticà quandu u centru di gravità hè instabile, dendu à a ferita sportiva.

Troppi stuoie sottili portaranu ancu à una mancanza di sensu di sicurità per i principianti, ma u 8% di i praticanti sperimentati anu dichjaratu chì i pads 1,5mm attualmente in u mercatu sò un must per elli, perchè face u so yoga "in ogni mumentu" in ogni locu "diventa un rialità.A


U tempu di creazione: 18-20-Jul