Tendenza di Sviluppu Di Cinturini Cuscinetti

In l'ultimi anni, cù u prugressu di a tecnulugia di minera di carbone, a tendenza di u sviluppu di u trasportatore di cinturini sotterranei in a direzione di longa distanza, grande capacità, grande angolo d'inclinazione è alta velocità hè diventendu di più in più evidenti, prumove cusì constantemente u sviluppu di a qualità. di cinta trasportatrice ignifuga. novi esigenze sò ancu presentate per a capacità di e tecnulugia è di l'equipaggiu di i fabricatori di cinturini.

In u futuru, u trasportu si svilupperà versu una grande scala (grande capacità di trasportu, grande lunghezza di una sola màquina è un grande angulu d'inclinazione di cunveglianza, etc.), espandendu u scopu d'utilizazione, riducendu u cunsumu di energia, riducendu a contaminazione è cusì.

A banda cinturiera si sviluppa in a direzzione di multi-varietà, rendimentu altu, ligere, multi-funzione, risparmiu energeticu, sicurità, prutezzione ambientale è longa vita.

À mezu à elli, u nastru cinturino di tela generale hè sviluppatu in a direzione di alta resistenza è menu stratificazione, è u core di cordone di filu d'acciaio presta attenzione à migliurà a prestazione di anti-impattu, anti-lacrime, resistenza à l'usura è cusì.

Oghje ghjornu, a larghezza massima di u trasportatore pruduttu da i paesi sviluppati hà righjuntu 4000mm, a larghezza di u trasportatore pò ghjunghje à 6400mm, a forza di u trasportatore pò ghjunghje à più di 8000N / mm, a vita di serviziu di u trasportatore di u tela A cinta hè generalmente finu à 8 anni, è a cinta trasportatrice di filu di acciaio hè stata più di 20 anni.

Dopu à più di 50 anni di sviluppu, l'industria di a banda cinturiera hè diventata un grande paese in a pruduzzione è u cunsumu di cinturi in u mondu, cuntendu circa 1/3 di u cunsumu mundiale di cinturione. u pruduttu hà un altu cuntenutu tecnicu, chì favurisce u risparmiu di risorse è a prutezzione di l'ambiente.

A serie di varietà hè basicamente in passu cù e norme internaziunali, è e norme naziunali GB / T7984-2001 è GB / T9770-2001 implementate in u nostru paese sò basicamente in linea cù e norme internaziunali, è u trasportatore cù fibra sintetica è core di filu d'acciaio postu chì u scheletru hà riprisentatu 80% di a pruduzzione di a cinta trasportatrice, ghjunghjendu à u livellu avanzatu internaziunale.

Nta l'ultimi anni, a catena trasportatore ignifuga di u core di filu d'acciaio per a minera di carbone subterranea sviluppata in cunfurmità cù u standard MT668 è a qualità resistente à u calore righjunghji 250Mel 300.

A cinta trasportatrice resistente à u calore di C hè in una pusizione di punta in u mondu.


U tempu di creazione: 18-20-Jul